donderdag 8 maart 2012

Handige weetjes

Ik lees tassen:

* Op evenementen zoals festivals, beurzen, modeweken, filmevents, feesten,burleske events, shoppingcentra,etc...
* Voor organisaties en bedrijven bij wijze van teambuilding voor groepen van maximum 15 personen.
* Op verjaardagen,vrijgezellenfeestjes of andere privéfeesten in groepjes van 3 tot 15 personen.
* Individueel full-obtion via de Darla Davina "Nurse purse" cadeaubon of gewoon op aanvraag.

* Een handtaslezing is een intiem gebeuren en vraagt van mij veel concentratie, daarom is een rustige        plek noodzakelijk.

* Ik werk voor binnen- als buitenlandse klanten via T-Interim kwestie contractbemiddeling.

*Prijzen op aanvraag.

Info en/of booking/bestellen cadeaubon:
darladavina@gmail.com
0032(0)498631399


"Toon me je handtas en ik laat haar vertellen wie je bent"
Darla Davina