dinsdag 22 april 2014

Tastimonials

Ik vond het een heel leuke ervaring ! je zei over mijn vriend echt dingen die klopten en je brengt het met humor, echt plezant!x 
Lady Linn, poëziebordeel huis Happaert Antwerpen


 Zullen we het nog een keertje overdoen ......

want ik heb er zoveel plezier aan beleefd.
Lia Greveling op Nederlands treffen VW busjes 



Bedankt voor je komst op onze klantendag.Iedereen was heel tevreden en ik heb alleen maar positieve commentaren gehoord. Ook klanten die eerst wat argwanend stonden tegenover uw kunsten, zijn mij achteraf komen bedanken en hebben u bejubeld. Graag tot een volgende keer!


Het bibteam van de Openbare bibliotheek Scharpoord Knokke-Heist


"Je sloeg de nagel op de kop!"
Anja Daems  & Cathérine Vandoorne (De Madammen) op Radio 2


"Ik vond de manier waarop je alles gedaan en naar voor gebracht hebt super in alle opzichten. Het was naar mijn gevoel de perfecte invulling van de vrijgezellennamiddag voor mijn zus, iedereen vond het super! Je bebt toch wel verschillende mensen kunnen raken met de uitspraken die je gedaan hebt, ik vond het geweldig!"
Erika Vervliet over de vrijgezellennamiddag voor haar zus.


Jij was écht de ster van de avond, sú-per gedaan!
 Elke Verlinden NV Netwerk, Antwerpen



"Ontzettend bedankt voor je optreden. De bezoeksters waren enorm enthousiast! Wie weet tot een volgende keer."
Sasha Leenders, organisatrice Glamgarden Luxe Ladiesfair Breda.




De hele sfeer, de hele bijeenkomst was fantastisch. Je hebt ons erg op het gemak gesteld, hebt iedereen evenveel tijd gegeven en voor ons allemaal was er een boeiend en verrassend verhaal. Super! Inhoudelijk was het helemaal goed. Bij een aantal personen wist je de spijker op de kop te raken, bij anderen bleef het meer op de oppervlakte. Dit maakte dat het een hele fijne sfeer kreeg. Voor iedereen precies goed, voor een paar mensen zelfs wat extra, mooi!
Karin Wierickx over de vrijgezellennamiddag van haar dochter.



"Leuke spontane man is Darla Davina! Ben helemaal blij van hem geworden!"
Elly Buskens  over haar taslezing op glamgerden luxe ladiesfair. 




Dankjewel Darla Davina voor je hartelijke en spontane taslezingen! We hadden een constante rij belangstellenden voor jou op onze "Friends & familyday", en zo hoort het! Mijn tas wil ik volgende keer ook wel eens een keertje laten lezen!
Carla Meyer manager Desigual Antwerpen Meir voor hun friends & familyday.



Iedereen was super enthousiast! Als ik de foto's heb stuur ik ze door. Heb je telefoonnummer al meerdere keren moeten doorgeven dus dat is mooi! Je zultl zeker nog een keer in de buurt zijn. We zullen elkaar nog zeker treffen.
Brenda Weyers manager Grand café te Roosendaal over hun Ladiesnight.



Het was een geslaagde avond voor iedereen. Plezierig en leerrijk!
Karin Van der Auwera, voorzitster Inner Wheel Ladiesclub Mechelen



Wij vonden het ontzettend leuk om Darla Davina voor een derde keer op een bloedheet Blommenkindersfestival te mogen ontvangen. Als handtaslezeres wist zij mensen te boeien, tot nadenken te stemmen, een glimlach te bezorgen. Darla past bij het festival. En het festival past bij Darla. Wat ons betreft: Tot volgend jaar!
Peter Uytdehage, organisator Blommenkinders muziekfestival Roosendaal.



"Je act, je uitstraling, je kennis en kunde, de verbazing bij de mensen die bij je kwamen luisteren, gisteren : maken dat ik “gescoord” heb, met de act die ik had voorgesteld!"
ANNEMIE BAETENS RENT-a-PHOTOGRAPHER antwerpen




Een hele dikke merci Darla ik vond het werkelijk zeer goed wat je deed. En vooral wat je vertelde over de buitenkant van de tas, maar ook wat je zei over alles binnenin klopte wel voor mij,erg herkenbaar. Ik denk dat iedereen er echt van genoten en geleerd heeft!
Natalie Camelbeke, uitbaatster Hotel aan Zee De Panne.


Ik denk wel dat je hebt gescoord op ons festival Darla! Er bleven maar mensen naar de tasleeszolder trekken! Je zat daar ook zo knus hè! Proficiat, erg origineel ook!
Strangelove queer filmfest Antwerpen


Zo hoor je Darla niet binnenkomen, je ziet én voelt ze. Ze vult de ruimte, straalt en geeft je meteen het gevoel dat er iets spannends gaat gebeuren………. Een unieke ervaring. Boeiend, grappig en ernstig tegelijk. Darla kijkt via je tas in je ziel. En dat laat niemand onberoerd.
Yvonne, animatrice Woon en Zorgcentrum Lichtenberg Hoboken over de fancy fair



"Het is werkelijk heel bijzonder hoe jij dat doet. Het getuigt toch van een goed psychologisch inzicht en een heldere intuïtie,heel mooi hoor!"
Het televisieteam van iedereen beroemd op één.



"Het was een ontzettend fijne middag vol met leuke verrassingen. Steeds zeer ludiek maar evenwel de nagel op de kop.Darla is de perfect dame voor een middagje gesniffel en gegniffel.Nog eens een super dikke merci voor een ontzettend leuke middag!!"
Susan Banafti over Darla op het vrijgezellenfeest van haar vriendin.



Zoek je iets origineels om je party te pimpen? Wil je je vrienden, familie of collega's een supertof evenement bezorgen?...and now for something completely different! 
The glamorous Darla Davina "Nurse Purse"! 
Samuel De Schepper na drie keer z'n tas te laten lezen.(hardcore fan)